Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ευχαριστήριο μήνυμα.

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, που με την ψήφο σας στις πρόσφατες εκλογές των αιρετών, με αναδείξατε εκπρόσωπό σας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τη διετία 2013-2014.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και  σας διαβεβαιώνω ότι εργαζόμενος σκληρά και μεθοδικά, θα συνεχίσω να είμαι κοντά σας για κοινούς σκοπούς και στόχους, να αγωνίζομαι για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων σας καθώς και κάθε δίκαιου αιτήματός σας, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τις υποχρεώσεις μου.

Κλείνοντας θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν στην ομαλή διεξαγωγή της εκλογικής διαδικασίας, τους συνυποψήφιους μου καθώς επίσης και τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων.

Φιλικά,


ΧΑΡΟΚΟΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου